Re: [CPROG] Manual tak!

Sune Fischer <sslug@sslug> wrote:

> Det er ikke fordi jeg ikke kan lide emacs, men jeg savner nogle vigtige
> funktioner. Jeg har lige skrevet mit bachelorprojekt udelukkende ved

Problemet er at finde dem, ikke om emacs har dem :-).

> emacs kan kun søge i en fil ad gangen, så hvis man skal omdøbe en

M-x tags-query-replace

(kræver at du først har oprettet en TAGS fil, som definerer omfanget
af dit projekt...).

> emacs. Det ville også være fedt hvis der var fx. en genvejstast til at
> hoppe imellem de forskellige buffere, for jeg hader den langsomme mus
> og menubladring.

C-x b

evt. kan man installere iswitchb(uffer) pakken som gør det lidt
smartere at skifte vha. tastaturet.

--
Regards, Anders                         If a Microsoft product
(address is valid)                      fails, who do you sue?