Re: [CPROG] Manual tak!

--- Morten Olsen <sslug@sslug> wrote:

> <sslug@sslug>
> you wrote:
> >
> [cut]

> kodeeditor end emacs?

> tilvænning :))
>
> Måske Xemacs er bedre, den er nok lidt mere
> "bruger-venlig" (i populær
> forstand) , med små ikoner osv.
>
> Mvh Morten

Jeg er imponeret over al den respons, TAK!

Det er ikke fordi jeg ikke kan lide emacs, men jeg savner nogle vigtige
funktioner. Jeg har lige skrevet mit bachelorprojekt udelukkende ved
brug af emacs, men for at speede kompileringen op, delte jeg koden ind
i 10-11 filer, og dette gør søg-og-erstat operationer besværligt, for
emacs kan kun søge i en fil ad gangen, så hvis man skal omdøbe en
variabel eller omdimensionere en array (erklæret i en header fil), så
skal der måske rettes flere steder i filerne, og dette gøres ikke let i
emacs. Det ville også være fedt hvis der var fx. en genvejstast til at
hoppe imellem de forskellige buffere, for jeg hader den langsomme mus
og menubladring.

===
MVH.  Bs.c. scient. Sune Fischer
a.k.a. Ruleren a.k.a. El Supremo a.k.a. Slageren
a.k.a. meyer mesteren a.k.a. Lord Fischer