Re: [CPROG] Manual tak!

On tis, 18 maj 1999, you wrote:

>Det kommer an på om du vil have klasser der gør det, eller blot
>almindelige funktioner.
>Der burde være en manual til libstdc++, på nettet. Prøv at kigge på
>www.gnu.org, og www.cygnus.com/egcs, eller søg efter det.
>
>Jeg ved ikke om der findes C++ classer til alt det du gerne vil, det
>bedste er nok at bruge almindelige systemkald og kald til C biblioteket.
>Disse funktioner kan du finde beskrevet i enhver bog om Linux/Unix
>programmering.
>
>man -k <søgeord> er din ven. Og nede i bunden af hver man side er der
>henvisninger til andre interessante.

Ett annat tips är att kolla i /usr/include och /usr/include/g++. Där finns alla
h filer som finns. Sedan så kan man använda grep för att leta igenom alla efter
en viss sträng. har man en färdigköpt distribution, så brukat källkoden hänga
med på en CD skiva. Om du installerar källkoden till GCC och c-libbarna så
finns det väldigt fin dokumentaion där.

--

/Jocke

ICQ uin: 3939304