Re: [CPROG] Hvilken editor er den bedste?

On tis, 13 apr 1999, you wrote:

>Hvis der ikke havde eksisteret xemacs havde jeg aldrig forladt min
>trygge men forholdsvis lavteknologiske joe editor. Så vidt jeg har
>forstået kræver både vim og emacs at man sætter sig en del ind i en hel
>del tastekombinationer, og det gider man ikke medmindre man enten er
>religiøs, eller allerede har arbejdet med sin editor i længere tid.
>
>Selvom xemacs menusystem til tider kan være lidt forvirrende, så
>indeholder det aligevel de fleste basale kommandoer. På den måde er det
>noget lettere at komme i gang. Så kan man lære de frække tricks hen ad
> [...]

Jag håller med där. Enklare att kunna köra något till en början och därefter
lära sig de snabba grejerna. Men nu en annan fråga. I Xemacs/Emacs, så är det
juu kul att kunna kompilera sina program, men kan man inte koppla det kommandot
till en tangent kombination ??

Värdelöst att behöva använda musen bara för att kompilera sina program. Allat
annat gör man juu med tangentkombinationer (utom markera mycket för det har jag
inte hittat kommando till),

---

/Jocke

ICQ uin: 3939304