Re: [CPROG] Hvilken editor er den bedste?

On Sun, 11 Apr 1999, Jacob Kofod wrote:

> Er der nogen som kender en god editor, til at programere i, til
> textmode. Gerne en med highlightning, noget lignede Borland's Turbo
> Pascal.
> Jeg har prøvet wpe, men jeg syntes der er lidt for mange fejl i.

Jeg bruger fte. Den har syntax highlighting, udvaelgelse af blokke via
shift-piletaster (hvilket normalt ikke kan lade sig goere for
konsolprogrammer - der findes ogsaa en X version, men hvem bruger X :) Den
ligner generelt Borland's editorer.

 http://kiss.uni-lj.si/~k4fr0235/fte/

Foer fte brugte jeg joe. Jeg har proevet emacs, det var alt for
besvaerligt at laere.

Erwin Andreasen   Herlev, Denmark <sslug@sslug>          UNIX System Programmer
<URL:http://www.andreasen.org>              <*>         (not speaking for) DDE