Re: [CPROG] uptime

Kurt Mielke <sslug@sslug> skrev:

> overrun, omkring (så vidt jeg husker) 435 dage - men så vidt jeg har
> forstået har det fatale konsekvenser for hele scheduleringen, så hele
> maskinen kører vist ikke så godt. Nå men min record er kun små 300 dage,

Jeg har hørt om maskiner der kørte fint efter sådan et overrun,
bortset fra at uptime altså viste over et år forkert; det kommer vist
en del an på, hvilke drivere man bruger (brugte).

--
Regards, Anders                         If a Microsoft product
(address is valid)                      fails, who do you sue?