Kan ikke starte C++!!!

Hej.

Jeg er rigtig "grøn" hvad Linux angår, så jeg har lige et spørgsmål, som jeg håber i kan svare på.

Hvis jeg vil start C++, skal jeg så bare skrive C++????

Når jeg gør det, så skriver den en fejlbesked til mig:

/usr/lib/crt1.o(.text+0x36): undefined reference to 'main'
collect2: ld returned 1 exit status

Hvad gør jeg galt, og hvad kan jeg gøre for at få rettet dette???

Venlig hilsen
Thomas L. Jørgensen.
sslug@sslug