Re: [Re: [CPROG] C vs C++]

needless Game resigns <sslug@sslug> wrote:
> Jeg kan kun anbefale C++ og det med den begrundelse at det er den
> nemeste tilgang
> --- og du får adgang til en utrolig mængde allerede-skreven-kode (brug
> den!!!)
>
> Selv er jeg begyndt med C++ - og er nu ved at udvikle et C++-bibliotek
> for andre at bruge (med base i C).
>
> Når du mener at kunne føje nyt til kernel vil du alligevel have så stor
> erfaring i både C & C++ at udgangssproget vil være underordnet.

C++ er groft sagt C med mere (heraf plusserne). C er hurtigt og grimt, mens C++ er mere (eller kan være, hvis man arbejder på det) struktureret og smukt. Der er derfor ikke noget grund til at lære C - du lærer det meste alligevel når du lærer C++ - og mange ting er enklere og smukkere i C++.

Michael Westergaard

Get free e-mail and a permanent address at http://www.netaddress.com/?N=1