Re: [CPROG] C vs C++

Jeg kan kun anbefale C++ og det med den begrundelse at det er den
nemeste tilgang
--- og du får adgang til en utrolig mængde allerede-skreven-kode (brug
den!!!)

Selv er jeg begyndt med C++ - og er nu ved at udvikle et C++-bibliotek
for andre at bruge (med base i C).

Når du mener at kunne føje nyt til kernel vil du alligevel have så stor
erfaring i både C & C++ at udgangssproget vil være underordnet.