C vs C++

Jeg har tænkt mig at lære et af de to ovennævnte programmerings-
sprog, men jeg er i tvivl om hvilket. Derfor håber jeg der er nogen
der kort vil opridse fordele og ulemper ved de to, næsten ens
programmeringssprog.
Jeg forventer ikke et svar på hvad der er det ultimative program-
meringssprog, men bare oplysninger om de to (jeg ved det er et
eksplosivt emne).
Selv kan jeg se en stor ulempe ved at vælge C++, nemlig at det
udelukker mine muligheder for på et senere tidspunkt at hjælpe
til med kernel programmeringen.
Men har sproget nogle svagheder som C ikke har eller omvendt.

Andreas Værge

sslug@sslug
sslug@sslug