Re: [CPROG] Link med Xforms?

On Tue, 6 Apr 1999, Martin Skøtt wrote:

> Korrekt, jeg mente også -lforms (taster nogle gange hurtigere end jeg tænker)
> :-) Men er det muligt?? Jeg har fundet en serie Linux Journal artikler skrevet
> af Tor Sigvaldsson omkring Xforms, her compiler han med: -lforms -lX11 -lm og
> det må åbenbart fungere (siden har skriver det i artiklen).

Husk at angive biblioteker EFTER .o filer. UNIX compilere soeger
traditionelt efter symboler fra venstre til hoejre, saa hvis du angiver
dem foer .o filerne, bliver de ikke fundet.

Erwin Andreasen   Herlev, Denmark <sslug@sslug>          UNIX System Programmer
<URL:http://www.andreasen.org>              <*>         (not speaking for) DDE