Re: [CPROG] Link med Xforms?

On Tue, 6 Apr 1999 09:57:27 +0200 (MET DST), Erwin S. Andreasen <sslug@sslug> wrote:
>Det er rigtigt, men du skal ogsaa have nogle X biblioteker med. Proev med:
>
>gcc -I/usr/X11R6/include -o hello -L/usr/X11R6/lib -lforms -lX11

Kanon, det virkede med:
gcc -I/usr/X11R6/include -o hello hello.c -L/usr/X11R6/lib -lforms -lX11 -lm

>-forms er altsaa ikke noget gyldigt gcc flag :)
Korrekt, jeg mente også -lforms (taster nogle gange hurtigere end jeg tænker)
:-) Men er det muligt?? Jeg har fundet en serie Linux Journal artikler skrevet
af Tor Sigvaldsson omkring Xforms, her compiler han med: -lforms -lX11 -lm og
det må åbenbart fungere (siden har skriver det i artiklen).

--
Med venlig hilsen
Martin Skøtt