kirkeklokker

Hej Alle,

For ca. 6 mdr. siden efterlyste jeg en til at skrive et program for mig og et par stykker meldte sig og en er startet men har ikke haft tid til at lave det færdigt (No bad feellings).

For ca. 2 mdr. siden skrev en til mig at han havde læst min 'gamle mail' og tilbød sin hjælp - ER DU DER STADIG, kan ikke huske din mailadresse.

Eller er der måske kommet andre til der har styr på lidt programering der kunne tænke sig at hjælpe.

Programmet skal editere/oprette nogle filer med et enkelt layout:

f.eks.

100011000010
000000000000
000000011000