Date: Wed, 24 Feb 1999 20:24:31 +0100
From: needless Game resigns <sslug@sslug>
To: Peter Toft <sslug@sslug>
Cc: sslug@sslug
Subject: Re: [WWW_ADMIN] Hvor er forum?

Hej Peter

Jeg er ikke så stiv I termerne men af det jeg forstår så er det hverken
kommercielt eller Open Source idet det første mål er udgivelse under
GNU-licens!!! Som en GNU --- non-ANSI udvidelse til C++ standard
biblioteket.

<hvordan kontakter jeg forøvrigt GNU'erne?>

Dernæst er planen at gøre det portabelt via SGI's IRIX C++-STL (her kan jeg
dog forudse en del knaster).

Det endelige mål er inkludering i ANSI C++-STL (således at alle
C++-programørder kan få glæde af det).

At jeg er lidt vævende skyldes udelukkende at ideen er så simpel men en
optimeret implementation kompleks hvorfor jeg har brug for nogle
sparringspartnere der ikke går O.J.Simpson (no punch intended).

Linus er finlands-svensker, Bjarne er århusianer --- prøver man at
interpolere får man en skånsk dansker som mig.

I al beskedenhed
Nils Åke Ljunggren.