Linux-conio 1.02 compilation problem.

  Hej!

  Jeg har lige downloaded linux-conio 1.02 fordi jeg tidligere hørte
  at dettte library eksisterede, og jeg vil gerne porte noget dos
  kode til linux, der brugte gotoxy, clrscr, getch, kbhit osv.
  Og helst uden at først skulle porte alle disse til ncurses i
  hånden.

  (Også da jeg aldrig har anvendt ncurses)

  Jeg har sat makefilen op så den kan finde ncurses.h i
  /usr/include/ncurses.h mit problem er at jeg får et par
  "conio.c:121 macro 'wattr_get' used with just one arg"
  fejl under compileringen.

  Jeg kan se i (n)curses.h at wattr_get er defineret som:
  wattr_get(WINDOW *, attr_t *, short *, void *)

  Mens den bruges som wattr_get(stdscr) i conio.c

  Hvilket uden tvivel er grunden til mine problemer.
  Nogle der har et forslag til en løsning?

  from sslug@sslug