Diffar...

Hejsan!!

Jag har precis suttit och "förbättrat" ett program lite (om det är förbättringar vet jag inte ;).
Jag skulle skapa en diff till programmet som skulle kunna uppdatera hela sourcen, men där ett problem:
Jag har ett par nya filer i den nya sourcen som inte finns i den gamla, och dom vill inte skapas... Varför??

Jag gjorde så här:  "diff -ur /c/newsource/ /c/oldsource/ >> m-patch.diff"

(Sedan så gzippar jag ner den filen...)

Men hur ska jag göra så att även de nya filerna skapas och så att sourcen som ska ligga där läggs in i dom??
Jag har en som heter "menu.cc" som inte vill skapas bl.a...

Det borde ju gå att göra!! Eller??

Tacksam för snabba svar!! (behöver denna hjälpen nu...)

--
     If the truth is out there, does anyone have the URL?       #####
                                                               #######