Sv: [CPROG] Re: [Sv: [CPROG] Re: [[CPROG] HTTP-response]]

Først vil jeg sige tusind tak til alle dem der prøvede at hjælpe :-) Dernæst vil jeg sige at jeg har fundet
ud af hvorfor det ikke virkede. Jeg checkede på Content-length og blev ved med at læse indtil jeg
havde modtaget alle data (efter headeren)... Af en eller anden underlig grund var det tal for højt i IE så
jeg blev bare ved med at læse :-(

Virkelig skummelt :-(