Sv: [CPROG] Re: [[CPROG] HTTP-response]

> serveren (mit program) har returneret et ugyldigt svar.
> Hvis du ikke bruger svaret til noget, men bare sender en
> dummy text, så bør get/post give præcist det samme.

Ja, men det gør det altså ikke i Internet Explorer :-(

>Normalt så klarer jeg mig med
>cout << "Content-Type: text/html\n\n";
>cout << "<html>...</html>\n";

Det virker ikke, ikke engang i Netscape. Den opfatter det som et "simple response" og viser det som text/html, dvs. den skriver også Content-type'en ud somom det var en del af dokumentet.

> Er der nogen som ved hvorfor Netscape godtager ovenstående men ikke IE?
> Problemet er Bill.

>Derfor vil browseren stalle. Evt. kunne du flushe stdin
>til en fil, og så se hvad præcist du modtager fra de to
>browsere.

Det jeg modtager er fint nok, det er det jeg svarer tilbage som ikke virker :-(