Sv: Sv: [CPROG] HTTP-response

>Headerne slutter naar man naar til \r\n\r\n, altsaa 2x kombination af CR
>og LF.

Det fandt jeg ud af, jeg tænkte mig ikke om. Jeg har snart prøvet alle mulige kombinationer, men intet
lykkedes.

>Tjoh, jeg kan ikke se at der skulle vaere noget forskel der. Den skulle
>ikke forvente andet svar bare fordi du har brugt GET vs POST.

Nej, det forstår jeg heller ikke. Netscape vil godt godtage et "simple-response" hvor jeg bare sender noget HTML tilbage. Sikkert fordi den antager det er HTML, men IE kræver at man angiver det i Content-type. Det var mit første problem. Jeg fik det til at køre med GET så det virkede i begge browsere, men POST :-(

> Selvom det ikke er det store problem i mit tilfælde (ren tekst) så er det nu en god ting at undlade. Jeg tog
> den med bare for at være sikker :-)
>Tja, siden det ikke virker - proev at udelade det.

Hmm, det er påkrævet med en Content-length hvis det er et request, så jeg har taget dem med bare for
en sikkerheds skyld.

>Det er din egen HTTP-server du koerer? Altsaa, dit program er ikke et
>cgi-bin script? Maaske glemmer du at lukke din socket eller saadan noget
>og IE venter paa det?

Det tror jeg nu ikke. Programmet har siden den 2. Februar klaret ca. 290000 connections, hvoraf 144 reads fejlede og 19 writes fejlede. Det er altsammen ved at bruge GET og jeg kan ikke se hvorfor selve netværksdelen skulle fejle fordi jeg bruger POST?

Ja, jeg elsker statistik :-)