Re: Sv: [CPROG] HTTP-response

On Wed, 10 Feb 1999, Thomas Lesvang wrote:

> Hvordan ved browseren så hvornår selve body'en starter?
> Jeg gik ud fra at lige netop de to linier indikerede det?

Headerne slutter naar man naar til \r\n\r\n, altsaa 2x kombination af CR
og LF.

> Altså, hvis jeg skriver GET som metode (og ellers sender samme svar
> tilbage) så kan Internet Explorer godt forstå det. Derimod hvis jeg
> skriver POST så forstår den intet. Netscape kan godt, så det må
> åbenbart være mere fejltolerant hvad sådan noget angår :-)

Tjoh, jeg kan ikke se at der skulle vaere noget forskel der. Den skulle
ikke forvente andet svar bare fordi du har brugt GET vs POST.

> Selvom det ikke er det store problem i mit tilfælde (ren tekst) så er det nu en god ting at undlade. Jeg tog
> den med bare for at være sikker :-)

Tja, siden det ikke virker - proev at udelade det.

Det er din egen HTTP-server du koerer? Altsaa, dit program er ikke et
cgi-bin script? Maaske glemmer du at lukke din socket eller saadan noget
og IE venter paa det?

Erwin Andreasen   Herlev, Denmark <sslug@sslug>          UNIX System Programmer
<URL:http://www.andreasen.org>              <*>         (not speaking for) DDE