HTTP-response

Nu har jeg prøvet og prøvet men det virker stadig ikke. Jeg har læst forskellige steder og set eksempler og jeg er kommet frem til følgende HTTP-response, som, så vidt jeg kan se, skulle være godt nok?

--CUT

sprintf(output, "HTTP/1.0 200 OK\r\nServer: Test/0.5\r\nContent-type: text/html\r\nContent-length: %d\r\n\r\n%s",strlen(content), content);

--CUT

Hvad kan der være galt? Jeg har fundet noget på:
http://styx.dd.sigma.se/network/http.html og de
skriver:

fprintf(lanfp, "HTTP/1.0 200 OK\r\n");
fprintf(lanfp, "Date: Friday, 21-Jun-96 10:17:48 GMT\r\n");
fprintf(lanfp, "Server: NCSA/1.3\r\n");
fprintf(lanfp, "MIME-version: 1.0\r\n");
fprintf(lanfp, "Content-type: text/html\r\n");
fprintf(lanfp, "Last-modified: Monday, 10-Jun-96 10:29:33 GMT\r\n");
fprintf(lanfp, "Content-length: 7849\r\n");
fprintf(lanfp, "\r\n");
fprintf(lanfp, "<HTML>\n");
osv.

Bortset fra de har et par ekstra ting med, så kan jeg ikke se de store forskelle? :-((( Hjælp :)

Mvh
Thomas