Sv: [CPROG] HTTP-response

>Nej, Carriage Return  = \r, newline \n. Du skal afslutte alle dine linier
>med de to tegn - du har nogle du har afsluttet med bare \n.

Hvordan ved browseren så hvornår selve body'en starter?
Jeg gik ud fra at lige netop de to linier indikerede det?

Men jeg prøver lige og vender tilbage med småkager hvis det virker :-)

>Jeg ved ikke helt hvad du mener med POST her - det du har vist ovenover er
>jo bare en almindelig HTTP *response*.

Det ved jeg, men jeg tænker på hvordan svaret skal
være fra serveren. Jeg kan godt finde ud af at lave et
POST-request. Det konkrete eksempel vil se sådan her ud i HTML

<form action="localhost:15000/login" method=POST>
<input type=text name=test>
osv.
</form>

(mit program lytter på port 15000)

Altså, hvis jeg skriver GET som metode (og ellers sender samme svar tilbage) så kan Internet Explorer
godt forstå det. Derimod hvis jeg skriver POST så forstår den intet. Netscape kan godt, så det må åbenbart være mere fejltolerant hvad sådan noget angår :-)

>Oevrigt kan content-length udelades hvis du ikke gider/kan at kalkulere
>det og svaret er i oevrigt kort.

Selvom det ikke er det store problem i mit tilfælde (ren tekst) så er det nu en god ting at undlade. Jeg tog
den med bare for at være sikker :-)

>PS: Dine linier (i dit brev) lidt for lange..

Er det her bedre? :-)

Mvh
Thomas