HTTP-response

Hej

Jeg sidder og roder med mit lille serverprogram. Jeg kan fint få det til at køre når jeg bruger GET, altså i en HTML-form skriver method="GET"... Det virker i både Netscape og Internet Explorer.

Problemet kommer når jeg prøver at bruge POST, så staller IE fuldstændig. Netscape lader sig ikke skræmme, men IE påstår serveren (mit program) har returneret et ugyldigt svar.

Jeg har læst og læst om hvordan sådan et svar skal se ud, men jeg må overse noget for det virker ikke :-(

Jeg prøver med:

HTTP/1.0 200 Document follows(\n)
Server: TEST/0.1(\n)
(\n)(\r)
TEST

Jeg har som afslutning af headeren prøvet med \n\n, \r\n, \n\r men det hjælper intet. I RFC står der CRLF, hviklet må være \n\r?

Er der nogen som ved hvorfor Netscape godtager ovenstående men ikke IE?

Mvh
Thomas