Re: Re: [CPROG] Mit lokum brander!!!!! HJÆLP !!!!

Hej Snebjørn.

Mit problem havde egentligt ikke noget at gøre med C-prog. men jeg have
brug for at lufte dette problem hos nogle hardcore linux folk.
Derfor brugte jeg c-prog.

Problemet er blevet løst.... Jeg formaterede harddisken efter at vores
Lan afdeling havde set på det.

Grunden til at jeg ikke instalerede det på en sekundær disk er at jeg
ikke har en.

Ellers tak for hjælpen.

Prøv eventuelt at læse Linux manualen udgivet af sslug. Den behandler
problemet med opstart og NT....Det ved jeg nu bagefter.....

Prøv aldrig at slette de første 512 bytes af MasterBootRecorden... NT
får mylderbæ bare ved tanken.

Mvh. Filip