Re: [CPROG] Mit lokum brander!!!!! HJÆLP!!!!

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med dit problem, men hvis det kan
trøste har jeg næesten det samme. Jeg har dog været så forudseende at
installere Linux på sin egen disk, så kan jeg bare gå ind i bios'en og
sætte min boot sekvens til at boote fra slavedisken når jeg vil boote
linux istedet for windows (hvilket faktisk er altid!).

MVH. Sune