Mit lokum brander!!!!! HJÆLP!!!!

Jeg ved godt at denne mail skulle have været sendt til misc. men jeg har
brug for andet end salgs snak.

Jeg har lige installeret Linux "RedHat 5.2" ved siden af min WinNT 4.0
workstation. Sagen er bare den at da jeg ikke lige kunne bruge LiLo til
at boote Linux fra, lavede jeg lige en update og skrev i master boot
sektoren istedet for boot partition.

Det var seriøst kvajet fordi nu kan jeg ikke boote min NT workstation.
Jeg får en dejlig fejl ved opstarten som siger at jeg skal reboote og så
bruge et program kaldet Crash- et eller andet.
Men hvor fedt er det når man ikke har en dos som man starter op i!

Sagen er den at jeg skal bruge min maskine I MORGEN, så sagen er mildt
sagt preserende. Min chef ved ikke noget om sagen, da det var mit eget
initiativ at undersøge mulighederne for portering af vores software til
Linux, når de alligevel kører på AIX (UNIX) maskiner.

Vær' sød at maile tilbage med svar på hvordan man kan restore den sslug@sslug
NT bootblock!

Jeg vil være jer evigt taknemmelig, hvis i kan komme op med noget!

Filip Søndergaard

sslug@sslug

Ps. husk lige at, at formatere harddisken ikke løser mit problem med de
udvikler filer jeg har liggende.

PPs. Jeg håber at i kan tage til takke med min hotmail.