Re: [CPROG] Killed?

On Wed, 27 Jan 1999, Mogens Kjaer wrote:

Mystisk, hvor kom dette ".w" fra? Headeren var:

> Det lugter af memory leak. Hvis du hele tiden kalder malloc og aldrig
> free'er løber
> du tør for hukommelse.

Eller maaske har den brugt mere CPU tid end limit der er sat - beskeden
kan vist variere fra OS til OS

Proev at koere "limit" eller "ulimit -a" og se hvad der kommer ud.

Du kan evt. ogsaa proevet at koere en strace (Linux) eller truss (diverse
SVR4 systemer) eller par (SGI) paa processen - den fortaeller dig hvilket
signal det er der faktisk har draebt processen.

Erwin Andreasen   Herlev, Denmark <sslug@sslug>          UNIX System Programmer
<URL:http://www.andreasen.org>              <*>         (not speaking for) DDE