cc1plus

Hej,

Jeg har et problem. Jeg vil gerne kompilere Buildit på mit RH5.2 system.
Når jeg kører make får jeg følgende fejlmedelelse:

make[1]: Entering directory `/usr/local/build-0.2/main'
gcc -c -O2 -I/usr/X11R6/include -I/usr/local/qt/include ShowTree.cpp
gcc: installation problem, cannot exec `cc1plus': No such file or
directory
make[1]: *** [ShowTree.o] Error 1
make[1]: Leaving directory `/usr/local/build-0.2/main'
make: *** [one] Error 2

Iføle gnu.org er cc1plus en del af gcc, men ifølge sunsite er cc1plus ikke
med i gcc-2.7.2.3-14 RPM'en til i386, som er den version af gcc som er
installeret standard på RH5.2...

Forslag?

Jonas B. Nielsen

Eml: sslug@sslug