Re: [CPROG] scrips

On Sun, 10 Jan 1999, Flemming Danielsen wrote:
> Jeg har et meget simpelt spørgsmål. Jeg vil lave et script der starter
> et program om og om igen indtil det har et bestem errorlevel er der
> nogen der kan hjælpe ??

Ja, men er du sikker på at C er det rigtige sprog til denne opgave?

Sagt på anden måde:

Kan den givne opgave ikke løses med shell-scripts?

Hvis det ikke er tilfældet må vi jo kigge på sagen....  ;-)

/Bjørn

---
"Before it will proceed any further with the installation, the
Installation Program wishes you to name the capital of Cameroon."
                                             - Dave Barry