Re: [BOG] Mere luft ...

Torsdag den 20. april 2006 11:08 skrev donald_j_axel:

> Enig! Jeg vil kigge ordentligt efter i flg.:
>
>    admin
>    applikationer // alt for stor opgave, så jeg starter med Gnumeric
>                     og Gnucash og et par stykker til.

Ja, applikationsbogen kunne i den grad bruge en opdatering. Særligt fordi der
er kommet så umanerligt mange rigtigt rigtigt gode desktop applikationer til
inden for de seneste år.

Hvis bare man havde noget mere tid.

Mads

Smoking kills. If you're killed, you've lost a very important part of your
life.
            - Brooke Shields, during an interview to become spokesperson for a
                                               federal anti-smoking campaign.