Re: [BOG] Mere luft ...

On Thu, 20 Apr 2006 06:56:27 +0200 (CEST)
Peter wrote:

> He he :)
> 2006-05-15
> 2006-06-01
>
> Jeg synes også at 1. maj er for tæt på.
> Der er MEGET gammelt ral som skal ud (Eksempel "I Red Hat 7.2 er der en
> fejl, du skal undgå ved at..." <--- SLET)

Enig! Jeg vil kigge ordentligt efter i flg.:

   admin
   applikationer // alt for stor opgave, så jeg starter med Gnumeric
                    og Gnucash og et par stykker til.
   sikkerhed

og desuden fjerne nogle midlertidige kommentarer fra en makefil
og prøve den af inden jeg submitter :-)

Vi har tidligere besluttet at der er nogle stykker, som kan
arkiveres (kontorplatform, itplatform m.fl.)