Re: [BOG] index-samling.html Makefile.samling

On Wed, 25 Feb 2004, Henrik Christian Grove wrote:

> Hans Schou <sslug@sslug> writes:

> Nu har jeg commit'et min ændrede titleabstract.pl så nu skulle det
> hele virke.

Bon! Det lyder som den rigtige løsning indtil videre.

> (Den rigtige løsning er naturligvis at dele titleabstract.pl op i to
> skripts så vi kan nøjes med at lave samling/index.html når det er
> relevant).

Well, vi kunne lave noget med nogle options:
	-i file   gen. include fil
	-h file   gen. html fil

/hans
Patenter fører let til, at man skaber en hær af advokater, der
tjener en masse penge.		-- Bent Larsen, Maconomy