Re: [BOG] index-samling.html Makefile.samling

Hans Schou <sslug@sslug> writes:

> index-samling.html filen bliver dannet som den skal i roden, men den
> kommer ikke med i pakken linuxbog-samling-html-5.8.tar.gz

Hmm, det tog godt nok sin tid før jeg regnede den ud.

> Enten skal filen hedde "samling/index.html" i stedet for,

Jeg havde for længe siden rettet min egen kopi af bin/titleabstract.pl
så den lavede samling/index.html i stedet for index-samling.html, og det
var præcis hvad Makefile.samling forventede, så alting virkede fint i
min lille verden. Nu har jeg commit'et min ændrede titleabstract.pl så
nu skulle det hele virke.

> eller den
> skal copy/renames med ned i pakken.

Hvis html-pakken bliver bygget bliver den så yderligere flyttet ned i
samling/html-samling/, men det katalog bliver kun lavet hvis
html-udgaven bygges så der kan den ikke lægges ned med det samme. (Den
rigtige løsning er naturligvis at dele titleabstract.pl op i to skripts
så vi kan nøjes med at lave samling/index.html når det er relevant).

.Henrik

--
"Unix, Perl og Ole har man for at slippe for at gøre
 arbejdet selv."