Re: [BOG] DocBook-XML og OpenOffice

sslug@sslug (Thorbjørn Ravn Andersen) writes:

> Jeg er nu i en situation hvor vi er interesserede i at lade ukyndige
> skribenter bruge en umodificeret OpenOffice til at skrive i (med
> grafik og tabeller) og så generere DocBook XML herfra selv.

Applaus! Det ville være en stor hjælp. Specialt, hvis man også kan gå
den anden vej: Hente en FTAV-bog ind i OOo og arbejde videre med
det. Jeg kan godt hitte nogenlunde ud af at skrive i DocBook/XML, men
jeg skal tilstå, at jeg bestemt ville foretrække at arbejde i noget
GUI. Tja.. sådan er jeg.

-j

--
Linux install party in La Paz, Bolivia