Re: [BOG] Gode gentoo rettelser

Donald J. Axel skrev:

>    Det er rigtigt at der ikke skal 2-3 dage til at få en
> Gentoo op at køre, det, som folk ikke ved, det er vel, at
> man skal bruge en stage3.

I betragtning af at Gentoo markedsføres som en
kildetekstbaseret distribution har jeg lidt svært ved at se
pointen i at snyde og installere den som binære pakker?
Hvad er ideen så med distributionen?  Man kan jo også godt
selv genoversætte Red Hat- og Debian-pakker specifikt til
sin egen maskine, hvis man har lyst til det.

Jacob (der brugte mere end fire dage på at få et kun
       delvist fungerende Gentoo-system op og køre)
--
Growing older is compulsory. Growing up isn't.