Re: [BOG] Er »Friheden til at vælge . ..« kun for SSLUG-medlemmer?

Frank Damgaard skrev:

> det var omtrent også det jeg foreslå, men da vi ikke har
> linuxbog.dk men kun www.linuxbog.dk så er det bedst at
> bruge med en mailadresse som sslug har domæne til.... ?

Mig bekendt _har_ SSLUG hverken "linuxbog.dk", eller
"www.linuxbog.dk".  Domænet "linuxbog.dk" tilhører mig
bekendt Peter Toft og "(cvs|www).linuxbog.dk"  peger på
Tyge, hvor SSLUG er værter for projektets CVS-arkiv og
websteder.

Det jeg spurgte til var da i øvrigt ikke om domæner, men om
nyhedsgrupper.  Og om hvor bredt vi mener formålet med
serien af bøger skal være.

Jacob
--
- Viden bliver ikke mindre værd af at blive delt. - Tværtimod