Re: [BOG] Linuxbog: Friheden til at vælge OpenOffice.org (fwd)

Hans Schou wrote:

On Wed, 11 Feb 2004, Jacob Sparre Andersen wrote:

Gitte Wange skrev:

er nu og så starte "fra scratch". Herefter vil Rolf også skrive
direkte til bogen, i stedet for at omskrive det hele hver gang (ret
mig lige hvis jeg havde misforstået dig Rolf).

Jeg bliver FANDEME SUR, når folk spilder min tid. Specielt når de gør det i stor stil.

Jeg kan ikke rigtigt se at der er noget i FTAV der er spildt. Den bog
der ligger i CVS ser i mine øjne fin ud.

De rettelser Rolf så har tastet ind i den oprindelige version, de må være spildt. Men vel egentlig ikke mere end at Rolf kan markere de nye ting, og så tilføje dem via web - eller CVS eller med en DocBook-kopi hjemme.

Som jeg har forstået det (og her må Rolf meget gerne lige kime ind) er det en helt ny bog han har lavet ?
Jeg kan tage fejl - i så fald er det jo bare at lave en "merge".

Jeg GIDER FANDEME IKKE konvertere den samme bog én gang til.

Well, du kunne sikkert samtidigt komme i Guinness Book of Records som manden med verdens højeste blodtryk :-)

Jeg er helt enig, det er pisse irreterende.

Jacob og jeg har brugt mange timer på det så ja - det er irreterende. Nå lad os høre hvad Rolf siger.

Hilsen Gitte