Re: [FTAV] /distro/bog/lfs-konklusion.html gwaihir@get2net.dk

On 12 Feb 2004 07:50:32 -0000
sslug@sslug wrote:
sslug@sslug
 [...]

> Hvis jeg læste om LFS i denne bog ville jeg nok aldrig have
> kigget mere på LFS, men heldigvis læste jeg om det andet steds
> og køre idag kun LFS, og det med pakke-management, og et system
> der virker som jeg forventer det. Desuden er det anseligt
> hurtigere end alt andet jeg har prøvet.

   Hej Gwaihir,

   Jeg følger med på linuxbog-listen og glæder
mig over dit indlæg. Jeg overvejer også at se nærmere
på Linux From Scratch (LFS) fordi det trods alt ikke
er så skræmmende at opdatere via source - og at gøre
det selv er heller ikke så svært, når man har en hel
del erfaring.

   Jeg vil se at få ændret omtalen i vores bog om
distributioner (Det er dog ikke mig der har skrevet
den).

   Jeg forudser dog, at der stadig vil være lidt forbehold,
fordi man ikke kan anbefale ret mange systemer til
begyndere, uden at det giver bagslag i form af kritik
af Linux - i retning af at det virker ikke og er kun for
nørder.

   Venlig Hilsen
   Donald Axel

--