Re: [BOG] Linuxbog: Friheden til at vælge OpenOffice.org (fwd)

On Wed, 11 Feb 2004, Jacob Sparre Andersen wrote:

> Jeg bliver FANDEME SUR, når folk spilder min tid.  Specielt når de
> gør det i stor stil.

Jeg kan ikke rigtigt se at der er noget i FTAV der er spildt. Den bog
der ligger i CVS ser i mine øjne fin ud.

De rettelser Rolf så har tastet ind i den oprindelige version, de må
være spildt. Men vel egentlig ikke mere end at Rolf kan markere de nye
ting, og så tilføje dem via web - eller CVS eller med en DocBook-kopi
hjemme.

> Jeg GIDER FANDEME IKKE konvertere den samme bog én gang til.

Well, du kunne sikkert samtidigt komme i Guinness Book of Records som
manden med verdens højeste blodtryk :-)

Jeg er helt enig, det er pisse irreterende.

/hans
If KNOPPIX can't do it, Linux can't do it.
					-- Binh Nguyen