Re: [BOG] Linuxbog: Friheden til at vælge OpenOffice.org (fwd)

Gitte Wange skrev:

> Jeg snakkede med Rolf igår om netop dette.
> Han har knoklet på en 1.1 version som han lige mangler den sidste
> finish på - så sender han den til mig.
> Jeg havde forestillet mig at køre den direkte ind over den version der
> er nu og så starte "fra scratch". Herefter vil Rolf også skrive
> direkte til bogen, i stedet for at omskrive det hele hver gang (ret
> mig lige hvis jeg havde misforstået dig Rolf).

Jeg bliver FANDEME SUR, når folk spilder min tid.  Specielt når de gør
det i stor stil.

Rolf, HVORFOR FANDEN bad du om at få din bog lagt ind i vores system,
når du så alligevel arbejder videre på en anden gren i et andet
filformat.  Hvis der skal laves en ny konvertering fra HTML-format til
DocBook, så er alt det arbejde som Gitte og jeg har lagt i at
konvertere bogen spildt.  Det samme gælder de rettelser som folk er
kommet med til udgaven i vores CVS-arkiv.

Jeg GIDER FANDEME IKKE konvertere den samme bog én gang til.  Det kan
godt være at Gitte ikke har noget imod at ofre et par nætters søvn på
at gentage noget arbejde vi alerede har gjort én gang, men jeg gider
ikke.

Jacob

PS: Det er selvfølgelig helt i orden, hvis Rolf hellere vil køre sit
    eget selvstændige bogprojekt, men så skal han ikke SPILDE MIN TID
    på det.
--
»Det der kendetegner en mørk tidsalder er ikke manglende lys
 men overskud af øjne der ikke ser«