Re: [BOG] Makefile-tilføjelse, title+abstract

On 10 Feb 2004 00:19:17 +0100
Henrik Christian Grove <sslug@sslug> wrote:

> Åh. Det synes jeg også ville give mening, men der skal vi nok have fat i
> DocBook-eksperten - Peter!

(Linux Forum.)

I den gamle version kom abstract med, der hvor nu der står Release-Info.

Jeg skal prøve at finde ud af, om det har noget med docbook stylesheet
version at gøre. Måske er det med vilje fra docBook Walsh's side, men
så må han jo også have anbragt <abstract> et andet sted.

Man kan jo så enten modificere style sheet eller flytte rundt på
abstract/release-info tag'gene.

--
donald_j_axel(at)get2net.dk -- http://d-axel.dk/