Re: [BOG] Makefile-tilføjelse, title+abstract

Hans Schou <sslug@sslug> writes:

> Jeg syntes der er mange undtagelser rundt omkring, men der er vel ikke
> noget at gøre ved det.

Næppe.

> Mht index.html til samling, så kunne den vel lige så godt skrives til
> samling/index.html i stedet for ./index-samling.html

Det skal den da absolut, så må Makefile.samling tage sig af at kopiere
den ind i html-samling kataloget (det der pakkes) hvis samling-bogen
skal bygges.

> En anden ting - det ser ikke ud til at <abstract> kommer med i
> html-udgaven. Ikke at det gør så meget, bare det kommer med i
> index.php. Jeg undrede mig bare.

De er da kommet med i min egen bygning, i
cvs.linuxbog.dk/~grove/linuxbog/ (som kun omfatter tre bøger for at
spare lidt tid).

.Henrik

--
Registreret Linux bruger nummer 61622