Re: [BOG] Makefile-tilføjelse, title+abstract

On Mon, 9 Feb 2004, Henrik Christian Grove wrote:

> En tanketorsk herfra.

OK.

> Noget konkret du tænker på?

Jeg syntes der er mange undtagelser rundt omkring, men der er vel ikke
noget at gøre ved det. Prøv fx
  grep -i samling index.php

Mht index.html til samling, så kunne den vel lige så godt skrives til
samling/index.html i stedet for ./index-samling.html - dernæst pakkes
den så ned sammen med idx-*.html, xxx.png og bøgerne.

En anden ting - det ser ikke ud til at <abstract> kommer med i
html-udgaven. Ikke at det gør så meget, bare det kommer med i
index.php. Jeg undrede mig bare.

/hans
If KNOPPIX can't do it, Linux can't do it.
					-- Binh Nguyen