Re: [BOG] Makefile-tilføjelse, title+abstract

Hans Schou <sslug@sslug> writes:

> "samling" kommer ikke med, da den ikke er i listen SUBDIRS.

En tanketorsk herfra.

> Kan man ikke bare tilføje den i Makefile.in?
>
>   bin/titleabstract.pl $(addsuffix /indhold.sgml,$(SUBDIRS) samling)

Som du selv har bemærket bør det være $(SAMLING) så den kun kommer med
når den bliver bygget, men det er præcis sådan det skal gøres.

> Ikke særligt pænt, men det er der flere ting omkring "samling" der
> ikke er.

Noget konkret du tænker på?

.Henrik

--
Den største fordel ved Windows er den gode understøttelse af
Windows-programmer.