Re: [BOG] Makefile-tilføjelse, title+abstract

On Sun, 8 Feb 2004, Henrik Christian Grove wrote:

> Det bliver gjort nu.

"samling" kommer ikke med, da den ikke er i listen SUBDIRS.

Kan man ikke bare tilføje den i Makefile.in?

  bin/titleabstract.pl $(addsuffix /indhold.sgml,$(SUBDIRS) samling)

Ikke særligt pænt, men det er der flere ting omkring "samling" der
ikke er.

/hans
If KNOPPIX can't do it, Linux can't do it.
					-- Binh Nguyen