Re: [BOG] Makefile-tilføjelse, title+abstract

On Sun, 8 Feb 2004, Henrik Christian Grove wrote:

> Mads er eksperten, men jeg tror efterhånden jeg
> har lige så godt styr på størstedelen.

Det ser nydeligt ud.

> Det bliver gjort nu.

Fint, den er testet og jeg har commited index.php. Det er væsentligt
længere "abstract" der på nu på forsiden, så teksten skal måske
strammes lidt op.

Rækkefølgen af bøger er så styret "configure" og det skal måske laves
om.

Det ville være ulige nemmere hvis bin/titleabstract.pl selv lavede den
forside der skal bruges til "samling". Al info er der jo. Det kigger
jeg på. En ting der undre mig med *-samling-html-* er at bog-dir-navn
er med to gange. Fx html-samling/c/c/err2.png - er det ikke nok at der
står "c/" een gang?

/hans
If KNOPPIX can't do it, Linux can't do it.
					-- Binh Nguyen