Re: [BOG] alle/samling + stikord

Hans Schou <sslug@sslug> writes:

> Hej
>
> Jeg tror det ville være et hit hvis vi kan fikes en pakke med
> html-filer hvor forsiden indeholder:
> 1. Et link til hver bog
> 2. De nye splittede stikord

Ja.

> Umiddelbart tror jeg at forsiden skal fremstille i hånden, men måske
> kan den fremstilles via Makefile så den indeholder links til de bøger
> der er med. Se filen "index-samling.html"

Bortset fra at der mangler et par billeder, og at så godt som alle links
er broken, ser det fornuftigt ud.

Den skal absolut fremstilles af Make-filen, sådan at kun de byggede
bøger (nu har vi et fint system der tillader os kun at bygge nogle af
bøgerne, så skal vil ikke til at lave mindre generelle hak). Det kræver
desværre en lille omstrukturering af Make-filen, for i øjeblikket bliver
samling-"bogen" bygget før stikordsregisteret.

.Henrik

PS: I virkeligheden burde index.php også genereres så den kun medtager
de bøger der er bygget, men i første omgang tror jeg jeg vil nøjes med
at håbe på at det problem jeg påpegede for en lille måned siden bliver
løst.

--
Den største fordel ved Windows er den gode understøttelse af
Windows-programmer.