Re: [BOG] alle/samling + stikord

On Fri, 6 Feb 2004, Hans Schou wrote:

> Hvis du også tror at ovenstående ville kunne bruges, så er her nogle
> af de filer der skal til for at lave det stunt.
> http://cvs.sslug.dk/~chlor/linuxbog/

OK, jeg tror rent faktisk den er hjemme nu.

Den pakkede fil i ovenstående dir indeholder det samme som i
http://cvs.sslug.dk/~chlor/linuxbog/temp/

Man kan klikke sig til en bog, eller tage den via stikord.

Der kan være småfejl, så giv lige lyd hvis du ser nogen.

/hans
If KNOPPIX can't do it, Linux can't do it.
					-- Binh Nguyen