Re: [BOG] Patch om DNS til FTAV sikkerhed

On 16 Apr 2002, Anna Jonna Armannsdottir wrote:

> Oprindelig, var det faktisk skrevet til sikkerhedsbogen,
> men der er meget bedre sammenhæng i den måde du har
> indføjet den. Da jeg skrev den, havde jeg ikke
> regnet med at den skulle ind i denne sammenhæng
> så jeg må lave nogle rettelser. Desuden har jeg
> fået øje på en masse fejl i min tekst, samt at
> der er plads til forbedringer.

Der er altid fejl - altid.... :))

> Desuden mangler jeg stadig at skrive afsnittet om
> test af DNS filerne med nslint, og kontroltest
> af DNS-serveren som den skal bestå hvis den
> skal registreres hos dk-hostmaster. (det sidste
> kender jeg faktisk ikke på nuværende tidspunkt ;)
>
> De afsnit der er foran, trænger til eftersyn, og
> jeg mangler lidt hjælp for at få mere sammenhæng
> i kapitlet.

HELT ENIG!!

Kildefil er
http://cvs.sslug.dk/linuxbog/admin/dns.sgml

> Tak :)

Først ignorerer de os
Så gør de nar af os
Så bekæmper de os
Og så vinder vi

Ben Kingsley i "Gandhi"

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 18:49 CEST [an error occurred while processing this directive]