Re: [BOG] Patch om DNS til FTAV sikkerhed

man, 2002-04-15 kl. 23:29 skrev Peter Toft:

> Jeg har indsat det i admin-bogen så det er med
> allerede nu. Se sammenhængen og vurder om jeg har ret.
> http://cvs.sslug.dk/linuxbog/admin/bog/chroot-dns.html
> Jeg har som Anne har foreslået i SGML-patchen rykket
> første sect2 ind som en sect1.
Oprindelig, var det faktisk skrevet til sikkerhedsbogen,
men der er meget bedre sammenhæng i den måde du har
indføjet den. Da jeg skrev den, havde jeg ikke
regnet med at den skulle ind i denne sammenhæng
så jeg må lave nogle rettelser. Desuden har jeg
fået øje på en masse fejl i min tekst, samt at
der er plads til forbedringer.
Desuden mangler jeg stadig at skrive afsnittet om
test af DNS filerne med nslint, og kontroltest
af DNS-serveren som den skal bestå hvis den
skal registreres hos dk-hostmaster. (det sidste
kender jeg faktisk ikke på nuværende tidspunkt ;)

De afsnit der er foran, trænger til eftersyn, og
jeg mangler lidt hjælp for at få mere sammenhæng
i kapitlet.

> Har rettet et par SGML-fejl - små bagateller. Godt
> arbejde!!!!!!!
Tak :)

                       ...ooO0Ooo...
and I salute you for your courage
and I applaud your perseverance
and I embrace you for your faith in the face of adversarial forces
that I represent - Alanis Morissette - Surrendering

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 18:49 CEST [an error occurred while processing this directive]